Akademik Teşvik Başvuru Süreci

Başvuru Noktası:

Kadronuzun olduğu birimde uzmanlık alanınıza en yakın “Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu”na başvurunuz. Uzmanlık alanı farklılığı sebebi ile başvurusu alınamayan öğretim elemanlarımız başvurularını “Birim Komisyonunun” yazılı gerekçesi ile birlikte doğrudan “Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu”na gönderebilirler.

Başvuru Öncesi Hazırlıklar:

31.12.2016 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan yeni “Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği”ni mutlaka dikkatlice okuyunuz.  

(http://akademiktesvik.mu.edu.tr/Icerik/akademiktesvik.mu.edu.tr/Sayfa/20161231M3-2.pdf)

YÖKSİS girişinde sağlanan yardım dokümanı sürekli güncellenmektedir, yardım dokümanını okuyunuz.

(https://akademik.yok.gov.tr/OZGECMIS/documents/YARDIM_V2.pdf)

Başvurunuzda akademik faaliyetler için hangi destekleyici belgeleri sunacağınızın bir listesini yapınız. Beyan edilen faaliyetlerin belgelendirilmesi esastır. Hangi belgelerin gerektiği akademiktesvik.mu.edu.tr adresinde belgeler kısmında ilgili dokümanda açıklanmaktadır.

Yönlendirmeler için www.akademiktesvik.mu.edu.tr sitesini ve akademiktesvik@mu.edu.tradresinden gelen e-postaları takip ediniz. 

Başvuru Dosyalarının Hazırlanması:

YÖKSİS’ten aldığınız çıktı ile birlikte akademiktesvik.mu.edu.tr  sitesinde sağlanan Akademik Teşvik Başvuru Beyan Formunu eksiksiz olarak doldurunuz.

Gerekli destekleyici belgeleri eksiksiz şekilde temin ediniz.

YÖKSİS çıktısı ile faaliyetlere ilişkin belgeler arasında YÖKSİS çıktısı üzerine el yazısı ile not düşerek (EK1, EK2 şeklinde) bağ kurunuz. Bu noktada akademiktesvik.mu.edu.tr sitesinin belgeler kısmındaki başvuru için gereken destek belgeler dokümanını referans amaçlı kullanabilirsiniz. (Örnek: Ek belge üzerine 1.2.1 kapsamında sunduğum projenin kapanış belgesidir yazabilirsiniz)

Sağladığınız belgelerin ilgili faaliyet kapsamında sizinle ilgili kısmını kırmızı kalem ya da fosforlu kalem ile belirtiniz.

Başvuru dosyanızı önde

1) İmzalı başvuru beyan belgesi

2) YÖKSİS çıktısı

3) Gereken destekleyici belgeler

olacak şekilde, yukarıdaki sıralamaya göre dosyalayarak “Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu”na 12 Ocak 2018 tarihine kadar teslim ediniz.

Başvuru Beyan Belgesini elektronik olarak (MS Word ortamında) doldurmanız ve YÖKSİS çıktınızın da bir elektronik kopyasını (tarayarak pdf formatında) oluşturarak, dosya isimlerinde başvuru sahibinin adı soyadı olacak şekilde komisyona iletmeniz işlemleri hızlandırması açısından tavsiye edilir.

Yardım
Akademik Teşvik Belgeleri
İletişim

Akademik Teşvik ile İlgili Tüm Sorularınız için

 

akademiktesvik@mu.edu.tr 

 

adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 

Yukarı Çık